Доброго ранку!!!
Ø Потрібно опрацювати сторінки 52 - 56 у
Навчальному зошиті С. Скворцової
Творчий
марафон «Добровірус та його друзі»
Завдання
: ВИГАДАТИ ДОБРОВІРУСИ, щоб розвеселити вірус самотності.
Наше
завдання – створюємо величезну когорту унікальних добровірусів, тому швидкість
і кількість дуже важлива! :)
·
План дій:
✅ Кожні три дні я буду називати одну з якостей вірусу (вірус-усмішка, вірус-дружба тощо)
✅ Упродовж трьох днів діти мають виконати завдання:
1. Вигадати добрий вірус за тематичною ознакою.
2. Намалювати його.
3. Визначити його добрі суперможливості.
Далі
✅ Малюнок з інформацією, а також ім’я автора і його вік (вік за бажанням) викласти в будь-якій соціальній мережі на сторінці батьків чи власному акаунті (Facebook, Instagram), обов’язково прописати хештег #добровірус, позначити автора марафону в публікації Facebook: @Lana Ra / Лана Ра Instagram: @lana_ra_writer (щоб точно не пропустився твір)
✅ Кожні три дні я буду називати одну з якостей вірусу (вірус-усмішка, вірус-дружба тощо)
✅ Упродовж трьох днів діти мають виконати завдання:
1. Вигадати добрий вірус за тематичною ознакою.
2. Намалювати його.
3. Визначити його добрі суперможливості.
Далі
✅ Малюнок з інформацією, а також ім’я автора і його вік (вік за бажанням) викласти в будь-якій соціальній мережі на сторінці батьків чи власному акаунті (Facebook, Instagram), обов’язково прописати хештег #добровірус, позначити автора марафону в публікації Facebook: @Lana Ra / Лана Ра Instagram: @lana_ra_writer (щоб точно не пропустився твір)
❗️ ВАЖЛИВО: персонаж не може містити ані
мілі-мікро-молекулярної-краплинки негативних якостей – тільки добро і тільки
позитив.
🎁 З тими
юними авторами, які будуть найактивнішими, матимуть найцікавіших
героїв-добровірусів, влаштуємо онлайн-заняття з написання казки чи сценарію (на
вибір).
Використаємо карантин для примноження #добровірусів!
Отже, перше завдання: намалювати вірус-усміхайлик, придумати йому цікавий
образ (це може бути, наприклад, #КОРОВАвірус, ЗАЙЦЕвірус, ОЛІВЦЕвірус абощо) і
описати його супердобрі можливості.
Отже: 👇👇👇👇
Ø Малюєте
свій Добровірус.
Ø Складаєте
розповідь про його надзвичайні властивості.
Ø Публікуєте
його сюди. НЕ забувайте підписувати.
Ø А ще ви можете свої Добровіруси
публікувати
в Instagramm чи Facebook,
але
не забуваючи позначати
сторінку авторки марафону
(Facebook - @Lana Ra Instagramm - @lana_ra_writer)
(Facebook - @Lana Ra Instagramm - @lana_ra_writer)
і ставлячи
хештег #Добровірус та його друзі
МАТЕМАТИКА
Ø Для
полегшення роботи перегляньте
відеопояснення до теми
Ø Зверніть увагу на пам’ятки на стор. 53 і 55
Щоб знайти дріб від числа,
треба це число поділити на знаменник(те число,що
під рискою), а потім те, що вийшло, помножити на
чисельник ( на те число, що над рискою)
ЧИСЛО
: ЗНАМЕННИК × ЧИСЕЛЬНИК
Ø Потрібно опрацювати сторінки 52 - 56 у
Навчальному зошиті С. Скворцової
Ø Виконати
завдання 93,
94,
95, 96,
97,
99
у ЗОШИТІ ДЛЯ САМОСТІЙНИХ РОБІТ
Користуючись виконаними завданнями зробити
перевірну роботу
Втомились? Звичайно,втомились!!!!
ФІЗКУЛЬТУРА
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Просто почитайте якийсь із творів Нелі Шейко-Медведєвої
·
«Капосники і капосниці»
·
«Казка про вимріяне яєчко»
·
« Лисиця,що впала з неба»
Не забувайте читати вголос.
Послухайте себе.
Вам подобається ваше читання?
Чому
подобається чи чому не подобається?
Поставте собі оцінку за читання.
Перегляньте мультик, знятий на основі казки Н.Шейко-Медведєвої
УКРАЇНСЬКА МОВА
Вправа
393.
Списати фразеологізми в стовпчик. До кожного з них через тире дописати
прислівник-синонім.
Наприклад:
Працює,як сонна муха – повільно
Позначте в кожному прислівнику суфікс.
Запам’ятайте, що в прислівників НЕМАЄ закінчень,
бо прислівник – незмінна частина мови.
ПРИРОДОЗНАВСТВО
ТЕМА: ПРИРОДА МІШАНИХ ЛІСІВ
І ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ
Ø Опрацюйте стор.153-155
Ø Знайдіть на карті України територію зони мішаних лісів.
Ø Виконайте завдання в Зошиті з природознавства
на ст.57-58
Ø Уявіть
себе директором ресторану здорового харчування і складіть МЕНЮ для ресторану, використавши
лише продукти, вирощені на Поліссі.
Ø Прикріпіть
меню сюди. НЕ ЗАБУВАЙТЕ
підписувати