02.04.2020


Яка я?   Хто я?
       Творча  і амбітна.   Щира.   Намагаюсь бачити  і знаходити красу і добро навіть там, де вони непомітні.   
       В людях бачу хороше, до тих пір,поки вони декілька разів не переконають мене в протилежному… Не вмію робити висновки.
В мене немає ворогів. А я у них є. Мені від цього буває боляче.
       Швидко пробачаю образи, але довго і болісно їх забуваю.
Намагаюсь брати від життя найкраще.
       Завжди маю свою думку, не боюся її змінити. У мене є принципи, яких дотримуюся. Не намагаюся всім подобатися. Ціную чесність і вірність. Не переношу лицемірства. 
       Люблю читати, слухати класичну музику, переглядати старі фотографії. Каву сприймаю не як напій, а як процес насолоди  і самозаглиблення. Ціную спокій і домашній затишок.
       Люблю свій дім, свій двір, сім’ю, внуків, свою роботу. Найбільше люблю свого сина. Помічаю, що розчиняюся в ньому, задавлюю його своєю любов’ю. Ціную його ставлення до мене.
        Скучаю за мамою.
Щиро ставлюсь до родинних зв’язків і друзів.
        Не  беруся нікого судити. Близьким людям вибачаю ВСЕ.